DMARC – Noi reguli pentru mailurile trimise

Vi se pare că mailurile trimise nu mai ajung la destinaţie sau că nu mai primiţi anumite mailuri ca până acum? Este bine să ştiţi că de curând Yahoo Mail, Gmail şi alţii au impus noi reguli. În lupta contra spamului masiv aceştia şi-au schimbat recent politica DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance).

Noua schimbare a politicii DMARC aduce o protecţie proactivă împotriva mesajelor spam false (răufăcătoare şi frauduloase) ce se află într-o continuă creştere. Acum, în cazul în care nu se poate verifica autenticitatea expeditorului, mesajele vor fi respinse şi nu le veţi mai primi. Mesajele de eroare pot fi „Message not accepted for policy reasons”, “Unauthenticated email from [email domain] is not accepted due to domain’s DMARC policy” etc.

Este un lucru bun în lupta anti-spam însă este posibil să pierdeţi unele mailuri ce nu pot fi verificate prin metodele DKIM (Domain-Keys Identified Mail), SPF (Sender Policy Framework) şi DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance).

DMARC

Aşadar, cel mai indicat este să testaţi pe viu prin trimiterea şi verificarea primirii unui email de probă, a unui mesaj direct din formularul online, sau a unei comenzi din magazinul online, iar în cazul în care constataţi nereguli să apelaţi de urgenţă la webmasterul dumneavoastră pentru a modifica setările şi a asigura trimiterea şi primirea mailurilor în continuare.



DMARC – Noi reguli pentru mailurile trimise publicat: 2014-04-24T13:06:39+03:00, actualizat: 2017-01-02T19:16:54+02:00 by WHD.ro [ Web Hosting & Design ]